Blog
Jak stworzyć stronę internetową, która będzie atrakcyjna wizualnie i użyteczna?
Strona internetowa wpływa na wizerunek firmy w sieci – ciekawi, informuje, edukuje, sprzedaje. Dlaczego świadome projektowanie graficzne www jest tak
Jak wybrać agencję do projektów graficznych dla Twojej firmy
Rozwój firmy wymaga stałej współpracy z wykwalifikowanymi grafikami. Podążanie za najnowszymi trendami w świecie obrazu i odświeżanie optycznej warstwy wizerunkowej,
Jak dobry design opakowań wpływa na decyzje zakupowe klientów?
Proces podejmowania decyzji zakupowych to złożony i wieloaspektowy ciąg zdarzeń. Z tego względu jednym z kluczowych kroków kreowania nowego produktu,
Psychologia kolorów w projektowaniu logo
Czy zdarzyło Ci się kiedyś nietrafnie określić widziany kolor? Sposób postrzegania barw jest niebywale złożony, a wielość czynników postronnych, mający
Najczęstsze błędy w projektowaniu znaków graficznych
Choć sama estetyka bywa często subiektywna, to projektowanie znaków graficznych powinno przestrzegać pewnych zasad wizualnych. Błędy graficzne nie są rzadkie
Czym jest identyfikacja graficzna marki i dlaczego jest tak ważna?
Każda firma dąży do rozpoznawalności. Można ją osiągnąć za pomocą szeregu zabiegów, w których kluczową rolę odgrywa kreatywny, a zarazem
Czym jest księga znaku i jakie są korzyści z jej posiadania?
Logo to niezbędny element w każdej działalności. Pojawia się ono na materiałach reklamowych, produktach, kopertach, papierze firmowym i nie tylko
Wpływ kreacji graficznych w social mediach na popularność marki i budowanie wizerunku
Założenie i prowadzenie profili w serwisach społecznościowych jest zdecydowanie dobrym krokiem. Dzięki temu zwiększasz wiarygodność marki, ale również dajesz sobie
Księga identyfikacji wizualnej – klucz do spójnej komunikacji marki
Jednym z takich pojęć jest księga identyfikacji wizualnej. Co to oznacza? Czy musisz ją mieć? Jakie korzyści przynosi jej posiadanie Twojemu biznesowi?