W naszej agencji graficznej doskonale rozumiemy, jak wielką rolę odgrywa logo w budowaniu silnej marki. Nasz doświadczony i kreatywny zespół może stworzyć dla Ciebie unikalne i przemyślane logo, które będzie nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale też funkcjonalne.
Lata praktyki w branży nauczyły nas, że dobre logo to nie tylko kwestia estetyki, ale również strategii i głębokiego zrozumienia rynku oraz potrzeb naszych klientów.
Nasze projekty są wynikiem dogłębnej analizy i współpracy z Klientem, dzięki czemu każdy element logo jest starannie przemyślany i spójny z wizją marki.
Wiemy, że do skutecznej i owocnej współpracy potrzebny jest dobrze zaplanowany proces. Wstępem do rozpoczęcia działań jest ustalenie i zebranie kluczowych formalnych założeń zlecenia, takich jak zakres pracy, termin realizacji czy budżet. Gdy dopełnione zostały wszystkie formalności, możemy przystąpić do etapów realizacji
Pierwszy krok to spotkanie, na którym omawiamy cele, oczekiwania oraz wizję marki. Następnie przekazujemy do wypełnienia brief, który dostarczy nam informacje na temat firmy, grupy docelowej, konkurencji oraz preferencji dotyczących stylu i kolorystyki logo.
Przeprowadzamy analizę rynku i konkurencji, aby zrozumieć, w jaki sposób logo może wyróżnić markę na tle innych. Zbieramy inspiracje oraz przykłady stylów graficznych i przedkładamy do akceptacj.
Nasz zespół rozpoczyna działania kreatywne: omówienie pomysłów i tworzenie wstępnych szkiców, z których wewnętrznie wybieramy i dopracowujemy jeden najlepszy. Stworzoną w ten sposób koncepcję przedstawiamy w formie prezentacji, w której demonstrujemy genezę powstania, główne warianty kolorystyczne i wersje układu logo.
Zależy nam, aby każdy nasz Klient był zadowolony z realizowanego projektu, dlatego udostępniamy możliwość zgłoszenia poprawek. Na tym etapie, jeśli jest taka potrzeba, wprowadzamy ewentualne korekty na podstawie otrzymanych uwag.
Po ostatecznej akceptacji logo, projekt jest finalizowany. Przekazujemy pliki w różnych formatach (np. PNG, JPG, PDF, EPS, AI czy CDR) gotowych do użycia we wszystkich materiałach marketingowych.
Gdy jest już wizja marki, ale brak jeszcze nazwy - wymyślimy ją! Na podstawie wytycznych i pomysłów stworzymy ciekawą i zapadającą w pamięć nazwę dla marki czy produktu
Aby logo mogło funkcjonować spójnie i poprawnie na różnych materiałach, rekomendowane jest opracowanie księgi znaku, w której wytyczymy optymalne zasady korzystania z logo
To kolejny krok na drodze do spójnej komunikacji marki. Zaprojektujemy wizualizacje wizytówki, papieru firmowego, szablonu prezentacji i wielu innych elementów identyfikacji wizualnej.
Niezależnie czy to jednorazowa kampania czy stała oferta, zaprojektujemy klucz wizualny, który zapoczątkuje wspólny ton dla wszystkich powiązanych materiałów graficznych.
Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze graficznej. Oznacza to drogę od projektowania logo i motywu przewodniego, przez tworzenie grafik na potrzeby ulotek, plakatów, bannerów czy opakowań, po kreatywne rozwiązania w sferze digitalowej – graficzną oprawę strony internetowej, grafiki na social media czy wizualizacje. Przykładamy szczególną wagę do tego, by każdy element graficzny był przemyślany i spójny ze strategią firmy, a jednocześnie na swój sposób zaskakiwał, przyciągał uwagę i niósł powiew świeżości.
Promowanie marki, produktów, usług lub idei za pomocą filmów i animacji stanowi obecnie jeden z najsilniejszych trendów w branży reklamowej. Marki z powodzeniem wykorzystują krótkie formy filmowe na różnorodnych nośnikach przekazu, takich jak strona internetowa, profile w social mediach, firmowy kanał w serwisie YouTube, stoisko na branżowych targach czy firmowa konferencja. Innymi słowy – przemyślana, profesjonalna i efektowna animacja lub produkcja wideo to inwestycja, która z pewnością zaprocentuje jako skuteczna forma reklamy.
Koszt logo zależy od kilku czynników, takich jak ilość stworzonych propozycji, poziom rozbudowania księgi znaku, czy przygotowanie dodatkowych elementów takich jak np. systemu identyfikacji wizualnej. Zwykle ten koszt zawiera się w przedziale od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Szczegółową ofertę przedstawiamy po zapoznaniu się z wymaganiami.
Standardowo przygotowujemy jedną, dopracowaną i przemyślaną propozycję, w ramach której udostępniamy możliwość zgłoszenia poprawek. Wiemy, że dobrze przeprowadzony etap briefowania i szczegółowa analiza wymagań, pozwolą na opracowanie optymalnego projektu. Na życzenie możemy przygotować więcej propozycji, ale każda z nich zwiększa wycenę zlecenia – każdy dodatkowy projekt, to dodatkowa praca od pomysłu po wykonanie.
Księga znaku to cyfrowy dokument, w którym opracowane i zaprezentowane są zasady korzystania z logo w różnych sytuacjach i na różnych materiałach. W zależności od zapotrzebowania księga znaku może być bardziej lub mniej rozbudowana.
Całkowity czas realizacji zależy od kilku czynników. Przede wszystkim jest to zakres działań, a także ilość ewentualnych poprawek i płynność komunikacji między Klientem a agencją. Przyjmując najbardziej standardowy scenariusz, realizacja powinna zamykać się w 2-4 tygodniach. Warto tutaj zaznaczyć, że mniej obszerne zlecenia są możliwe do realizacji nawet do tygodnia, podczas gdy te najbardziej rozbudowane, rozciągac się do kilku miesięcy.
Jesteśmy agencją graficzną, która kompleksowo obsługuje klientów w zakresie kreacji brandu, projektowania graficznego, produkcji wideo oraz animacji. Realizujemy zlecenia na logo, systemy identyfikacji wizualnej, strony internetowe, materiały POS, spoty produktowe i reklamowe oraz video explainery.
Jesteśmy częścią grupy
odwiedź nas też na:
Do
dzieła!
Napisz nam
czego potrzebujesz,
zostaw nam namiary do siebie a my bezpłatnie przeanalizujemy temat i wrócimy z ofertą.