Blog


DTP w praktyce – kluczowe umiejętności i narzędzia dla grafików
Zastanawiasz się, na czym polega praca grafika DTP i jakie kompetencje są dziś naprawdę potrzebne w branży? W tym artykule wyjaśniamy, czym jest desktop publishing, jakie umiejętności powinien mieć specjalista DTP oraz z jakich narzędzi korzysta na co dzień.

Grafika rastrowa i wektorowa – co warto wiedzieć o ich zastosowaniach?
Grafika rastrowa czy wektorowa – którą wybrać? Choć oba typy różnią się budową i zastosowaniem, są równie ważne w projektowaniu. W tym artykule przedstawiamy ich główne cechy, zalety i podpowiadamy, kiedy najlepiej sięgnąć po każdy z nich.

Automatyczne logo – automatyczna porażka! Zobacz dlaczego dobre logo nie rodzi się w generatorze AI
Oto najważniejsze powody, dlaczego automatyczne logo to ryzykowna inwestycja i dlaczego w tym przypadku droga na skróty może zakończyć się katastrofą dla Twojej marki.

Jak zrobić kolaż zdjęć? 5 skutecznych sposobów na łatwe tworzenie kolaży
Zastanawiasz się, jak zrobić kolaż, który przyciągnie uwagę? W tym artykule odkryjemy, jak w kilku krokach przygotować kolaż, wykorzystując różnorodne narzędzia do edycji zdjęć dostępne za darmo.

Projektowanie logo – jak powstaje znak, który wyróżnia markę?
Logo to fundament identyfikacji wizualnej każdej marki. To ono sprawia, że firma jest rozpoznawalna i buduje pozytywne skojarzenia wśród odbiorców. Ale jak wygląda proces jego tworzenia?

Co to jest identyfikacja wizualna?
Identyfikacja wizualna to klucz do zapadania w pamięć i budowania zaufania wśród odbiorców. Dowiedz się, jak stworzyć system, który nie tylko przyciąga uwagę, ale także skutecznie komunikuje wartości Twojej marki.

Jak stworzyć stronę internetową, która będzie atrakcyjna wizualnie i użyteczna?
Strona internetowa wpływa na wizerunek firmy w sieci – ciekawi, informuje, edukuje, sprzedaje. Dlaczego świadome projektowanie graficzne www jest tak ważne?

Jak wybrać agencję do projektów graficznych dla Twojej firmy
Rozwój firmy wymaga stałej współpracy z wykwalifikowanymi grafikami. Podążanie za najnowszymi trendami w świecie obrazu i odświeżanie optycznej warstwy wizerunkowej,

Jak dobry design opakowań wpływa na decyzje zakupowe klientów?
W ciągu zaledwie kilku sekund konsument podejmuje decyzję, czy sięgnie po dany produkt – a w tym krótkim momencie liczy się nie tylko jakość zawartości, ale także sposób jej zaprezentowania.